072-3311501

בחירת שער כניסה – המדריך המלא

מאת אבי שערים אוטומטיים

שער כניסה

שער כניסה לבית יכול לשפר אותו משמעותית גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת העיצוב.
עם זאת, לפני בחירת שער הכניסה הבא שלכם כדאי מאוד שתתכוננו היטב עם כל הפרמטרים שמתאימים לכם, כי יש לא מעט שערי כניסה שונים שמהם תצטרכו לבחור בצורה נבונה.

בחירת השער שמתאים לכם

חשוב מאוד להבין שלא תמיד השער שאתם רוצים בוודאות יתאים לבית.
כל בית שונה בחזית שלו כאשר העיצוב יכול להיות יותר חם בצבעיו או יותר בהיר וקר, ייתכן גם כי פתח הכניסה לחניה יהיה שונה וכמובן גם סוג השימוש שיתאים לכם.
יכול להיות שיש שער שנראה לכם יוקרתי ומעוצב אך אם תנסו להתאים אותו לבית שלכם תגלו מהר מאוד שהמשימה לא אפשרית כדי ליצור הרמוניה.
איך בכל זאת אפשר לבחור נכון? הנה כמה פרמטרים שיעזרו לכם במשימה.

איך בוחרים שער חשמלי? המדריך המלא לפניכם

  • הדבר הכי חשוב הוא כמובן לבדוק את גודל המפתח שאליו תוכלו להתקין את השער. יכול להיות שהמפתח יהיה קטן מידי בשביל שער מסוים שלא ייראה היטב בהתאמה ויכול להיות שאין לכם מקום לפתוח את השער כמו
    שנדרש בשער גרירה, למשל.
  • חשוב מאוד להתאים את השער לגודל כפרמטר הראשון שתבחנו וכך תדעו איזה סגנון יתאים לכם.
  • חשוב לבדוק גם את גובה השער. למעשה, את השער יש להתאים לגדר, אלא אם אתם בוחרים את שער הכניסה שלכם ביחד איתו, כדי ליצור המשכיות בעיצוב.
  • שערים מברזל יכולים להיות חזקים ועמידים יותר אך שערי כניסה מעץ יהיו הרבה יותר טבעיים ופסטורליים, אך צריך לזכור כי תצטרכו לטפח אותם מעט יותר.
  • שערי אלומיניום יהיו מעוצבים במיוחד אך יקרים יותר ולכן את בחירה חומר השער תצטרכו לבצע בהתחשב ביחד עם שיקולים רבים אחרים כמו למשל תקציב ועיצוב.

רוצים פרטיות או מרחב יותר פתוח?

חשוב שתתאימו את סוג השער למה שאתם צריכים.
אם אתם מחפשים שערי כניסה לחניון משותף או לבית פרטי, הבחירה יכולה להיות מוטה מכל מיני שיקולים כמו למשל של מהירות כניסה, כך שבשערי זרוע תקבלו פתיחה וסגירה מהירים יותר. כמו כן, אם תרצו פרטיות מוחלטת תצטרכו שער שמכסה את כל השטח וכו'.

תפריט נגישות